Home   -    Nederlands Français Engels

 

Actueel:

>  Online bevraging over de broodcultuur in Vlaanderen

Neem deel aan de enquête van het Bakkerijmuseum (Veurne) over de broodcultuur in Vlaanderen.

>  AIBI ondertekent EU-gedragscode voor verantwoorde handels- en marketingpraktijken

AIBI ondertekent de EU-gedragscode voor verantwoorde handels- en marketingpraktijken op het gebied van voeding.

>  Gids goede praktijken inzake milieuclaims

De FOD Economie heeft een gids gepubliceerd met goede praktijken rond milieuclaims.  

>  Hoe onverpakte voeding op een coronaveiligere manier aanbieden?
Met het project COOVIRH zoekt Flanders' Food naar maatregelen, zowel op gebied van verpakking als meubilair,
om ondernemers in de voedingsindustrie, retail en horeca te ondersteunen in het aanbieden van onverpakte voeding.
>  EU campagne Brood: Impact Report 2020 & Nieuwe aanvraag subsidies voor 2022-2023

Gezien de behoorlijk positieve impact van de afgelopen 3-jarige campagne op de broodconsumptie werd besloten om opnieuw een subsidieaanvraag in te dienen voor een nieuwe promotiecampagne in 2022-2023.

>  Zeelandia Groep neemt Wouters nv over

Koninklijke Zeelandia Groep neemt het Belgische Wouters nv en haar bakkerijactiviteiten over.

>  La Lorraine Bakery Group mikt op sterke doorstart in 2021

La Lorraine Bakery Group mikt op sterke doorstart in 2021 en versterkt haar basis in Rusland en nieuwe groeimarkten.

Pagina 1/17
1   |   2   |   3      »      [17]

FGBB vzw – Wetenschapsstraat 14 – 1040 Brussel - T.: +32(0)2 550 17 64 – E-mail k.wagemans@fgbb.be

 
designed by Studioemma